- #11244 [alexanderkoo], 26-06-03 06:13又想起手指尾的鱿魚仔,白灼,食落pop 一聲,連墨吞,早2日好奇買了隻一斤大尾魷,兩邊鰭長的,由頭到尾,墨魚咁款,未食,有人話厚肉正的
- #11243 [Dlbf ], 26-06-02 21:03呢期愚村有得Chok魷魚。
- #11242 [bluejay], 26-06-02 19:44哈哈,魷魚我鐘意食。

-
- #11241 [lym], 26-06-02 19:20豉椒炒魷

最後修改時間: 2026-06-02 19:21:14 - #11240 [ich], 26-06-02 18:30招呼香港來及已住Melbourne舊同事,一於以自家pizza, pesto sauce, 後園南瓜湯款待

- #11239 [alexanderkoo], 26-06-02 11:39很健康,要買飛排,遲咗無貨,唔食魚,少的選擇,不過已是休漁期,淡味飛機班就有
- #11238 [lym], 26-06-01 19:32菜加菰

- #11237 [lym], 26-06-01 19:32蒸排骨。D肉大廋唔夠滑,買腩排老細又嫌肥。

- #11236 [ich], 26-06-01 19:11乾炒牛河

#11234
YTubers係靠吹水維生,每人口味不同,睇完唔係太貴自己又好喜歡食嘅嘢一試無妨.至於我十分喜歡食嘅嘢我就唔會公開分享了.
最後修改時間: 2026-06-01 19:25:28 - #11235 [skyliner], 26-06-01 17:21呢期吹泰國即食船河,試左未?
我就未 - #11234 [lym], 26-06-01 16:51#11232 好耐之前食過,又吾係覺得吹到咁正。
最後修改時間: 2026-06-01 16:56:06 - #11233 [Dlbf ], 26-06-01 15:21三文魚 蕃茄 sourdough,sourdough 係去深水埗 嘉頓 買,又唔錯喎。

- #11232 [ich], 26-06-01 13:15見到YT有人講話好好食,今日去亞超買兩款再試下.N年前在港吉之島買過HK$25一包,呢度亞超約HK$26一包.

湯底色水同味道有7,8成似地道街邊,但唔及買開那隻最喜歡的澳洲牌子馬拉喇沙、㗎哩湯底.澳洲那牌子湯底樣子及味道接近100%馬拉地道.百姓廚麵質就好靚.
最後修改時間: 2026-06-01 13:22:06 - #11231 [Spong], 26-05-31 19:58要5杯蓮子冰同兩支奶
按:隻手揸埋咪有5隻手指,以前興叫蓮子冰或紅豆冰,另加兩支奶飲
:-) - #11230 [美好日子], 26-05-31 19:32估乜鬼, 我都想揸就真!!
- #11229 [Dlbf ], 26-05-31 19:13清酒同海鮮好夾。
- #11228 [Spong], 26-05-31 18:38支米酒15度
少醉;
猜茶餐廳飲品一:揸住阿蓮兩隻大奶
最後修改時間: 2026-05-31 18:39:51 - #11227 [Spong], 26-05-31 18:34驟雨中的陽光,炆生劏海牙點頭腩;
蔥粒煮鮮蠶豆
北海道男山青米酒
- #11226 [ich], 26-05-31 18:11自製义燒+Costco咸蛋

- #11225 [Dlbf ], 26-05-31 15:22朋友整嘅西班牙乳豬,幾好食。
相中隻豬未焗完。
- 下一頁 (2 of 563)
- 返回 ...
