- #35752 [bigleung], 26-02-16 10:08
- #35751 [Thanatos], 26-02-16 08:47之前入大美督消防局大斜路,有個大狀落斜炒車過身,都好似係踩Brompton
其實個碌細啲會唔會易向前反多啲? - #35750 [Dlbf ], 26-02-16 07:59似係 Brompton。
-
- #35749 [rumorguy], 26-02-16 07:16
- #35748 [boneast], 26-02-15 16:28R I P from HK01 撰文:黃學潤
大埔新娘潭路單車失事撼石壆 男騎手昏迷送院後不治
大埔新娘潭路發生涉及單車的交通意外。今日(15日)上午10時半,一輛單車沿新娘潭路近橫涌石澗,往大埔方向行駛,當駛至近一燒烤場時,據報失事撞向一石壆。姓謝(49歲)男騎手頭部受傷,昏迷不醒,同行友人見狀報警。
事主由被送往雅麗氏何妙齡那打素醫院搶救,惜於11時36分宣告不治。新界北總區交通部特別調查隊正跟進調查案件。任何人如目睹意外發生或有任何資料提供,請致電3661-3800與調查人員聯絡。
最後修改時間: 2026-02-15 16:30:39 - #35747 [rumorguy], 26-01-18 13:46
- #35746 [PhantomGTR], 25-11-29 14:00
- #35745 [Dlbf], 25-11-03 19:38最神奇係幾件都咁儍而又無大礙。
- #35744 [PLL], 25-11-03 16:04好彩個人冇事! 執返條命
@@” - #35743 [rumorguy], 25-11-02 16:01https://hk.news.yahoo.com/%E6%B7%B1%E4%BA%95%E5%96%AE%E8%BB%8A%E7%BE%A4%E8%BB%8A%E5%8F%8B%E5%88%87%E7%B7%9A%E6%8D%B1%E7%A7%81%E5%AE%B6%E6%92%9E%E9%A3%9B-%E8%AE%8A%E6%BB%BE%E5%9C%B0%E8%91%AB%E8%98%86%E5%8F%97%E5%82%B7%E9%80%81%E9%99%A2-030208035.html
https://www.drivingpro.com.hk/news_info.php?id=75
二轆打咗手號姐,都唔係老鳳即刻可以cut線過去ga ma
最後修改時間: 2025-11-02 16:12:50 - #35742 [bigleung], 25-11-02 14:38
- #35741 [PLL], 25-10-16 11:17Hi bigleung 兄.
發展低胸經濟......
我諗, 佢估計未來啲食肆門舖會執曬囉...
@@” - #35740 [bigleung], 25-09-28 16:52啊Paul,你好!好耐無見你上來了。
呢d都叫創科,我連條鐵都唔識!
叫外買就因為唔想出街,出得街食做乜要去個到呢?我就真係無呢d想像力,搭唔到呢d雞棚。 - #35739 [PLL], 25-09-28 11:55
- #35738 [bigleung], 25-09-05 22:44
我會買Dahon單車,但唔會買佢股票。 - #35737 [一縷炊煙], 25-09-05 18:06
- #35736 [new68u], 25-07-30 23:33

- #35735 [bigleung], 25-07-27 11:12
- #35734 [bigleung], 25-07-27 11:11
- #35733 [bigleung], 25-07-27 11:11
- 下一頁 (2 of 1788)
- 返回 ...



成條路我都唔覺好危險,除非你博哂老命高速踩,唔注視四周環境!
>>失事撼石壆
這致命傷就不幸了。
rip