- #72 [sbug], 20-10-04 06:4810 base T 3c309..... coxiel 以前拖到全屋都系...
- #71 [kkc3], 20-10-04 05:36重記得以賣老返copy apple2 plus game碟店,將每隻game封面黑白影印a4掛滿店門口,最平三元copy一隻碟,不過行家老友話我知最平果間好多時攞到返去玩吾到的
- #70 [kkc3], 20-10-04 05:293屍吾零狗,起馬4張以上
-
- #69 [殺手陳還], 20-10-02 18:56#63 淨係識得叫KK,係第一代抄碟老行專,同期既精X、softXXXX 、poXX 等84年已撤離,當時抄碟成本近0,一隻game 如 karateka 等真係賺到儍...
- #68 [羅有恆], 20-10-02 18:07Novell netware 係我讀書時代嘅事,嗰陣有個同學成年都唔見人,原來係去做Novell network,最終都唔知佢畢唔畢到業。
3C509,之後就 3C905,之後就 on board 了 - #67 [Joeyd], 20-10-02 17:52果時幫人行network好好搵,我地都好多獨行俠network佬客。
果時黃金嘜啲機張傳單多數set到部機7,8千蚊起。
Network佬報比佢個客6,7千蚊部都好易唔覺唔覺就過骨,
個客冇留意其實少咗啲貴野,部機只值4,5千。
鋪頭送埋貨,佢就舒舒服服好有型咁去set機,賺得多過我地好多。 - #66 [呀金], 20-10-02 17:093Com 3C509 係經典之一,樓主曝露了年齡了。^_^
不過我以前打工都有攪過Novell netware,仲係行 coaxial cable..... - #65 [skyliner], 20-10-02 17:06#64 ching 堅
- #64 [羅有恆], 20-10-02 13:32自己砌機,最大成就感嘅事情係去高登買咗3張 3Com 3C509,將我哋屋企三部電腦都 network 咗,一部行 Linux 將 dialup pppoe internet 用 nat share 畀另外兩部電腦用,雖然慢到嘔,同埋好易斷,但細佬當我係電腦之神 :)
- #63 [羅有恆], 20-10-02 13:21我都幫趁唔少抄 mac app ,好似係姓鄧嘅。
- #62 [殺手陳還], 20-10-02 07:57#60 i 記時代(87~度)啲抄碟先十幾隻5.25”應百多到二百一套,後期有3.5"就少碟啲,8”就未見過。Apple 後期有2gs或Mac 抄,最後一間高登抄碟舖(Mac)都係近呢幾年先執,真係做咗有40年...
- #61 [skyliner], 20-10-02 07:27#58
我買第一部8088已經有Windows 1.0
當年我用部8088 640KB, 冇hard disk, DOS 3.x + Windows 2.0 + Windows write/paintbrush + Epson 9針做過學校功課,有圖有字.
到Windows 3.1已有好多App, 記得出名有MS word / excel 同 Coreldraw.
1990年係朋友樹掂過部Macintosh II後,立志要買MAC,两年後入左部二手Mac II CX定Ci,唔記得了 - #60 [radhk], 20-10-02 06:34當年腦場抄碟(大, 細floppy年代), 唔記得幾多錢. 印象中抄一套software有d十幾廿隻碟都唔平.
最後修改時間: 2020-10-02 06:34:46 - #59 [radhk], 20-10-02 06:30雖然已經幾年無咩主動去換PC野, 但講起, 原來我個case由pentium 133用到依家.
最初唔係好識, 486DX33, pentium 133兩部都係腦場鋪成部機砌, 但之後就自己一件一件去upgrade.
最後修改時間: 2020-10-02 06:31:32 - #58 [r33er], 20-10-02 00:57Joeyd 兄,
286 年代係行 DOS. 當其時係有 OS2 同 Windows 3.1. 但真係無乜行 Windows 3.1 既 application.
當時最紅的 application, 大既是 Lotus 123, Symphony, Wordstar 2000, 豬兜 Basic. 較先進有 WordPerfect, Ventura Publisher, Autocad 等. 由於我讀既科目有教 programming, 所以都常用 Turbo Pascal, Turbo C 等.
咁就 30 年了 ...... - #57 [BB1668], 20-10-01 23:28486我未聽過要攪線路
由SX魔改為DX
最後修改時間: 2020-10-01 23:30:15 - #56 [skyliner], 20-10-01 23:12#54
最早8088年代磨RAM係用雜嘜牌子充當時最頂級NEC。
486我未聽過要攪線路,
486因為係凹字,remark 最高科技係要磨平ceramic再用laser打番d字上去,
都係25上33, DX2 50上66, SX扮DX,
以前每個spec 486差唔係好錢, 除左SX。
後來intel鎖clock, 冇人再搞番嘜 - #55 [BB1668], 20-10-01 22:54當年有d死人286/386 bios會唔數384k shadow ram,搞到d半桶水小白成日話你呃佢,當時已轉晒做一條條 simm ram,想偷都偷唔到

最後修改時間: 2020-10-01 23:03:23 - #54 [Joeyd], 20-10-01 22:35#42 果時啲台灣佬好仆街,尼啲直情係害人。
#43 齋磨面太唔cool了。
香港啲remark cpu好高科技,要攪個面。仲有部佢話好勁既機要揭開底蓋攪啲線路,
果條友好形一身名牌西裝又好神秘,只見過兩三次。
https://de.m.wikipedia.org/wiki/Datei:80486_open.jpg - #53 [Joeyd], 20-10-01 22:20我9幾年第一次做大陸客時,拎張殘體執藥紙黎,講咩光驅,咩幾多兆(國語讀罩) 硬盤,
幾多罩內存條,聲霸卡,都睇到我眼凸。Oh my god, 果時已面青。
我老闆都未做過大陸客又唔識國語,個客走咗,我地仲研究大陸啲垃圾翻譯,
冇光驅,係皮帶驅,冇盤,係碟,冇內存,存唔到一熄機就冇。
得聲霸卡個名唔錯,當然啦,係soundblaster自己譯。 - 下一頁 (2 of 5)
- 返回 ...
